Balak Hensem & Awek Cun

*JANGAN LIKE JE, KOMEN KALAU BOLEH :3*
TINGGALKAN LINK DI SHOUTBOX

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

Monday, February 28, 2011

Kan Dah Kena~

Aduh~

http://matcuoi.com

Masuk hari nie, macam dah 3-4 hari kot aku terlekat tulang ikan..wahaha.. ratah ikan bawal punya pasal.. boleh pulak kali nie terlekat.. selalu kalau lekat tulang ikan, dalam sehari pun dah ok balik.. biasa kalau lekat, aku buat tak tau je atau aku makan nasi lembik.. tapi kali nie macam2 gaya dah buat tapi liat sungguh nak hilang.. bila telan air liur tu, terasa la macam ada tulang tapi tak sakit..

http://matcuoi.com

kalau jolok pakai jari pun dapat rasa tulang tu ade kat tekak tapi yang bikin tension, tulang tu tak boleh nak buang.. malas la nak pergi klinik semata2 lekat tulang ikan, buang masa je~ tunggu je la~ lama2 dia keluar la kot~




2 comment(s):

Dilla Nur said...

adehhh...siannya...p soh adek buang...hehe...jari die kecik sket nak masok dlm mulut... ;)

.A:F:I:R:U:D:D:I:N. said...

adik kat rumah.. nanti nak cari tadika, suruh budak kecik korekkan..haha