Balak Hensem & Awek Cun

*JANGAN LIKE JE, KOMEN KALAU BOLEH :3*
TINGGALKAN LINK DI SHOUTBOX

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

Saturday, May 21, 2011

Asid Itu Acid Dalam English

Dah lama aku tak update blog, sibuk dengan exam kot, sekarang nie dengan intersesi la pulak.. korang tau tak intersesi tu ape? intersesi tu macam belajar subjek advance dari sem sekarang, contoh la, aku budak sem 2, sekarang aku tengah belajar 1 subjek sem 3 di waktu cuti sem, (ceit! kurang aku punya holiday 1 bulan).. whateverlah!

ok2, malam nie aku nak cerita pasal orang yang suka sangat simbah asid.. sekarang tengah kecoh2 pasal orang simbah asid..


mereka2 yang durjana nie, bergerak dalam geng tak silap aku.. dan suspek tu pakai motosikal Honda EX5, nombor plat
WPV 4963, kaler aku tak tau.. jangan salah kan aku kalau silap, nie member aku bagitau..

sebagai lelaki, aku pun takut kalau kena kat aku, dah la hensem, kalau wat plastic surgery tak boleh, berdosa pulak..ish3.. kebanyakan mangsa tak ada kena mengena langsung pun dengan suspek2 tu . mereka nie saja2 je simbah asid pada kaum wanita, bukan sebab hasad dengki.. ngeri la jugak insiden macam nie.. insiden simbah asid nie ade pernah terjadi kat shah alam, dah la aku duk sini sekarang..

tapi aku tetap takut.. ape modus operandi mereka buat macam nie ? aku pun hairan, meraka nie ingat simbah asid nie, boleh wat macam pesta loi krathong tu ke, pesta air.. boleh je main simbah2 kat orang.. ingat asid tu macam air kosong ke?



nasihat aku kat orang2 macam nie, stop la wat benda2 macam nie, berdosa..
so, please STOP.. tak pasal2 korang aniaya kaum wanita yang bakal menjadi isteri2 lelaki..hehe..


nie dia mamat durjana..



10 comment(s):

faisal apardi said...

wah zaman belajar...baru meninggalkannya..beljar rajin2..intersesi mmg best.Kalau tak dapt A mmg rugi..

dah tak de keje agaknya cr pasal budak tu..

iena azrena said...

hahahaha..iena pon tkot..nauzubillah..huhu

Che Deen™ said...

thanks faisal for the wish :D

jaga ok iena, jgn jalan sorang2..

Anonymous said...

mereka sudah pandai bermain acid...

Anonymous said...

intersesi = short sem = repeatition = lain2.....

Che Deen™ said...

haha.. dont worry, jgn sangka aku ade repeat, xde pn

Qaseh Dalia said...

takutnya huhu mintak2 dijauhkan dr sume ni ...

Che Deen™ said...

meh nak jampi sikit.. fuhh2! mintak jauh dari kak qaseh benda nie..hehe

cik e said...

ade jgk org bwt cm ni ekk hishhhh

Che Deen™ said...

sekarang nie suspek ade lagi, polis tak dapat tangkap pun lagi sebab dia bergerak dari kawasan ke kawasan yang lain.. jage2 ok