Balak Hensem & Awek Cun

*JANGAN LIKE JE, KOMEN KALAU BOLEH :3*
TINGGALKAN LINK DI SHOUTBOX

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

Tuesday, February 1, 2011

Sekali Kena Tipu Daa~


Aku rasa ramai dah tahu..
tapi aku tak tahu sampai tadi setelah dikenakan oleh kawan ni..

website ni :

pernah dengar?

konon-konon si Peter ni tahu semua jawapan kat dunia ni la..

tapi kalau korang sendiri tanya, dia memang tak tau la..

website ni khas untuk kenakan orang lain, bagi orang lain yang percaya.

First,
korang tanya member korang,
"Weh, ko tau, website ni tahu semua pasal kita.. Ko nak tanya pape tak?"

Second,
then, kawan korang pun suruhla tanya pape, contoh "Kuwe pakai baju apa sekarang ni?"
nak lebih real, tulis in english la..

Third,
Dekat Petition, kan patutnya tulis "Peter, please answer the following question:"
tapi, instead of tulis tu, korang type "." (titik) dan type jawapan untuk soalan tadi.
contoh ".Real Madrid"

walaupon korang tulis ".Real Madrid" tapi yang keluar dekat ruang Petition tu, "Peter, please answer the following question:" (dia hide ayat lepas titik tu)
korang tekan la space bar sampai habis sentence "Peter, please answer the following question:"

(faham tak?)
sila try sekali ye.
kalau baca memang susah lah nak faham..

Forth,
tekan enter, nanti keluarla jawapan "Real Madrid"
maka, tekejut beruklah member anda, Kuwe yang sedang memakai baju jersi Real Madrid
hehehe..

tadi, habis semua tekejut beruk..
dah semua teori keluar
ilmu itam la
kerja setan la
database negara la

ayat yang tak boleh blah :
"ish~ jangan percaya, khurafat semua ni, kena banyak taubat dah~"
pastu ada yang terus pakai kopiah..haha

hahaha..
lawak betul..
nasib baik aku jenis susah nak percaya, terus google trick behind website tu..


12 comment(s):

Shaofie said...

bahaya nih. aku penah gak men. dia boleh tau bilik yang aku duduk. pergh. seram lagi dari khurafat. hahaha.

Che Deen™ said...

dulu pernah jugak la member aku tanya pasal "hantu ape ade dalam bilik ni", pastu kluar jawapan "pontianak".. fuh~ terus baca Yaasin, tak duduk dalam bilik tu 2 3 hari..hahaha

CikAizA said...

haha... kalutlah kawan kamu tu..
kuikuikui

Che Deen™ said...

tu la, gelabah semacam.. kalau ambil video time tu, post kat blog, xtau la ape org komen nanti, pucat gle muka..haha

Anonymous said...

Assalamualaikum

haha..x de keje

EZAD [M.X] said...

salam...senyum...:) pehhh...!!! merepek gile.. nasib baik aku ni jenis x percaye bende alah ni....heheheheeeee...

http://ezadmaximummx.blogspot.com/

Che Deen™ said...

haha.. try la kenakan member korang

Hanim Mahali said...

ada jugak camtu erk... pernah gak dengar before diz... tapi tak amek port sangat...

Che Deen™ said...

port ape? port dickson? hehe..
try je, bes~

Unknown said...

aku tau ni pun last year, haha sblm aku tau tuu mmg kene kencing ah. ceis. "how many of us?" dia jawab tepat. gile gerun time tu aku. siot btul kene tipu, bila igt balik

Yuslia Suhana said...

hahahahaha dah penah kena dgn kawan!! masa tu bulan puasa, jenuh la bgtau kwn i bulan puasa mana ada setan. Tp serius cuak. hehe

Che Deen™ said...

bulan puasa takde setan..haha