Balak Hensem & Awek Cun

*JANGAN LIKE JE, KOMEN KALAU BOLEH :3*
TINGGALKAN LINK DI SHOUTBOX

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

Friday, January 21, 2011

Masak-masak Bersama Che Deen

Aku tak mahir memasak.. walaupun aku duk kolej (asrama), mengidam jugak nak masak.. kadang-kadang terpikir jugak nak improve skill memasak.. setakat nak buat ayam masak kicap, masak sardin ke, telur masak merah, spageti, aku terer la.. aku teringin nak masak makanan melayu yang hebat-hebat macam gulai tempoyak, masak lemak cili api ke..hahaha.. selama bertahun-tahun aku menggunakan teknologi internet, aku tak pernah buat carian pasal "resepi".. tiba-tiba tergerak hati nak cari resepi.. mana la tau kan, boleh masak untuk bini, jd MR.MAMA la pulak..hahaha.. dan Tuhan itu Maha Adil, dia menemukan aku dengan satu video menarik iaitu resepi untuk orang bujang..


amek ko!! tengok video nie..haha..



korang boleh la cuba buat makanan nie kat rumah korang.. resepi dia mudah je kan? kos pun tak tinggi.. murah je.. tapi aku rasa mungkin korang terpaksa keluar modal lebih untuk permulaan.. sebab nak kena beli roti, pastu peanut butter, jam dan skrin monitor atau LCD.. mungkin korang rasa nak hempuk monitor korang kan?? hahahahaha.. padan muka!!



0 comment(s):