Balak Hensem & Awek Cun

*JANGAN LIKE JE, KOMEN KALAU BOLEH :3*
TINGGALKAN LINK DI SHOUTBOX

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

Friday, December 24, 2010

Nak Masuk 2011 Dah

Hoorey~ welcome 2011.. bersyukur yang aku masih lagi bernafas dan dapat meneruskan kehidupan aku bersama orang yang tersayang.. rasa cam sekejap je masa berlalu.. pejam celik, pejam celik, lenguh je mata jadi nyer..haha

azam & semangat untuk tahun baru ape pulak kali ni yer??? adekah masih meneruskan azam2 yang bertahun2 punya yang belum tertunai..haha.. mula2 je semangat buat azam nak buat itu ini, nak jadi camtu camni kan.. bila dh tengah2 bulan tu, tak buat pape, ape yang diazamkan pun dah tak ingat.. =P

ape pun tahun 2010 banyak sungguh kenangan manis pahit aku tempuhi.. tapi banyak yg pahit la..huhu.. aku pun dah tak ingat ape azam aku masa awal2 tahun 2010 dulu..hehe

kalau tak lupa ingatan aku.. aku berazam supaya tiap2 hari aku masukkan duit syiling dalam tabung aku..haha.. sampai ke hujung2 tahun ni tabung tu masih tak penuh2.. asal banyak je korek.. asal xde duit je cari tabung.. azam yg lain aku nak perbaiki diri aku supaya lebih sabar, tabah, tak nak emosi2, tak nak ego2, nak score 3.5 ke atas untuk sem 2 nie..amin~

dan yang nampaknya membuahkan hasil sedikit dari azam aku tu adalah....... memancing, alhamdulillah dapat jugak angkut, sekor pun jadi la, asalkan aku dapat ikan tahun nie..haha


sempena kite nak masuk tahun baru.. adekah kamu, kamu & kamu semua sudah muhasabah diri??? tinggalkan yang lepas mulakan kehidupan yang baru dengan azam yg baru lagi..


0 comment(s):