Balak Hensem & Awek Cun

*JANGAN LIKE JE, KOMEN KALAU BOLEH :3*
TINGGALKAN LINK DI SHOUTBOX

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

Tuesday, August 16, 2011

Cerita Che Deen #2

Erkkkkk~
banyak betul angin dalam badan dalam bulan puasa nie..
ok, aku sendawa sebab angin dalam badan,
bukan aku baru lepas makan OK!  
aku puasa la!

jangan ingat aku marah korang ok..
sayang korang sangat2, mwahhh!

*p/s : aku sayang laki bukan bermaksud aku gay,
sayang kat perempuan bukan bermaksud aku nak menggatal ok..


ok, aku nak bercerita lagi pasal ape yang terjadi di sekeliling aku,
baru pagi tadi je kena~

al-Toiyib~
pak polis : berhenti3.. *sambil dia hayun tangan suruh aku ke tepi

che deen : *sreeeeeeettttt~ (bunyi break) *kruk krak kruk krak.. (tukar gear)

pak polis : dah habis dah periksa?

che deen : dah, 3 bulan lepas, result pun dah dapat *sambil pegang bontot nak keluarkan dompet ambik lesen (padahal en.polis tak mintak pun)

pak polis : periksa2 jugak, lesen ada?

che deen : *dengan bangganya aku keluarkan license "P" aku yang bewarna oren..

pak polis : sekali dia pandang motosikal belah depan aku..
 
che deen : *terfikir~ (apa aku nak cakap nie, stiker P takde) *dengan sewenang-wenangnya bagi alasan.. lambang "P" tu tercabut hari tu.. saya dah pasang dah.. lagi pun hari tu baru kena saman JPJ..

pak polis : kena saman? orang JPJ tu cabut ke?

che deen : dalam hati aku ckp.. *ape la polis nie, takkan la JPJ nak cabut lambang tu..

pak polis : ok, ok, boleh jalan..

che deen : aik? takde saman?

pak polis : kalau nak, saya boleh tolong tulis banyak2..

che deen : eh, takpe2, pakcik bagi je kat orang2 yang bawak kereta mewah2, biar dia orang sedekah, bulan puasa kan bagus kalau sedekah2..

pak polis : *dia start enjin pastu terus blah


che deen : *pelik je, nak bermesra ngan aku kot..haha

*p/s : jangan nak main2 mintak saman..hehe

8 comment(s):

NURUL NATASYA AMIR said...

haha lu sengalll

Che Deen™ said...

spontan je keluar ayat tu, risau jugak kalau dia betul2 bagi..haha

mizmarmalade said...

Baeknye pak cik polis tuu.. Selamat la duet awk, x kna saman... ehek ^_*

Che Deen™ said...

tu la pasal, murah rezeki bulan puasa nie..hehe

Nur Farah Hani said...

auta auta auta.. haha..

pak polisi bak kate mizmarlade baik puase2 ni.. pasni buat lagi ea.. :P:P:P

Che Deen™ said...

boleh je, tapi kalau kena saman, farah tolong bayar ok? tq.. lalala~

Syark said...

lawak lah kamu ni che deen... hehehe... kalau kita dalam situasi kamu, tak tahu lah camner... haha

Che Deen™ said...

sebenarnya tengah gabra, panik la sebab takde duit nak bayar saman, tapi syukur la mulut nie berleter dengan sendirinya..haha