Balak Hensem & Awek Cun

*JANGAN LIKE JE, KOMEN KALAU BOLEH :3*
TINGGALKAN LINK DI SHOUTBOX

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

Sunday, February 6, 2011

Lagu Ni Agak Best

DADALI - DISAAT AKU MENCINTAIMU



Am Em
Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
F C
Di saat aku mulai mencintaimu,
Dm Am
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
F E
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Am Em
Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
F C
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Dm Am
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
F E
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Am Dm G C
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
F Dm E
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Am Dm G C
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
F Dm E
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

Am Em
Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
F C
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Dm Am
Tak pernah ada yang menghiasi hariku,
F E
Di saat aku terbangun dari tidurku..

ok, lagu nie buat aku feeling habis bila main gitar..muahaha


9 comment(s):

Engku Sofea said...

lagu ni best kan :)

.A:F:I:R:U:D:D:I:N. said...

simple but meaningful..hehe

Dilla Nur said...

bkn agak best...tapi mmg best...huhu

My Miminn said...

nak try main jap lgi. huhu code betul eh? ^^

.A:F:I:R:U:D:D:I:N. said...

dilla: blajar la main gitar, comfirm lagi best bila layan lagu nie..hehe

mimin: a'aa, btol dah kot..haha

Dilla Nur said...

klu dilla yg main gitar...kompem putus tali2 gitar tu...hahaha~`

.A:F:I:R:U:D:D:I:N. said...

bljar slow2 dilla..haha.. ganas u~

Dilla Nur said...

nk blajar ngn pe...gitar po tarakk...hehe~

.A:F:I:R:U:D:D:I:N. said...

aiyoyo~ itu macam pula~