Balak Hensem & Awek Cun

*JANGAN LIKE JE, KOMEN KALAU BOLEH :3*
TINGGALKAN LINK DI SHOUTBOX

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

Sunday, February 6, 2011

Blog = Bosan.. Kenapa Pulak??


how to start benda alah nie ea??

memulakan sesuatu perkara adalah satu problem bagi aku.. ade idea tapi tak tau nak start mula stop berhenti macam mane..

emm~ korang ingat lagi tak?? kalau nak buat karangan waktu sekolah2 dulu, cikgu mesti suruh buat guna teknik "1 husband, 6 wife" dulu (yang dia suruh tanya HOW WHAT WHO WHEN WHERE WHICH & WHY tu..) so, kat sini aku nak fokus kat WHY.. "WHY i create this blog??" atau dalam bahasa melayu, "apa pasal aku buat blog nie??" dalam ayat message (ngade2), "pEhAL aKuW wAt bL0G??"


honestly, aku pun tak tau kenape.. saje2 buat sebab bosan nak mampus waktu cuti.. nak study rase cam malas la pulak.. jadi aku decide untuk menghabiskan waktu cuti aku nie untuk buat blog dari aku duk tengok orang hisap rokok (aku TAK smoke ok).. lastly, nie la hasilnya, sebuah blog post yang diberi tajuk "blog = bosan.. kenapa pulak??" - hasil dari kebosanan aku yang teramat sangat kat kolej nie (baru sampai dari kelantan)..hehe...mula2 rasa cam malas nak buat tapi bila tengok kawan2 dah ade blog dia orang sendiri, maka terdetik la kat hati aku nie (dapat hidayah) untuk buat blog.. dengan adenya blog aku nie, boleh la aku luahkan ape yang aku rasa nak luahkan atau ape2 yang aku rasa menarik untuk dikongsi bersama.. kn? kn? kn?

3 comment(s):

Mohd_Alwi said...

ilham yang timbul dari kebosanan.. pelik tapi menarik ahaha

Anonymous said...

Assalamualaikum

huhu..bagus2 !

Che Deen™ said...

waalaikumussalam~

haha.. thanks, xde idea utk post entri sebenarnya.. =P