Balak Hensem & Awek Cun

*JANGAN LIKE JE, KOMEN KALAU BOLEH :3*
TINGGALKAN LINK DI SHOUTBOX

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

Thursday, February 3, 2011

Aku Tak Bersalah, Itu Rezeki


Kenapa pulak nak marah aku?
sebab kau kenal aku, kenapa tak marah orang lain yang kau x kenal?
kau pakai baju jarang sangat, nampak kaler2..
bukan salah aku, sekilas pandang, aku tertengok je pun..
bukan nyer aku duk dekat2 kau, pegi tengok benda alah tu..
lagi pun mata aku memang dah rabun, Alhamdulillah sebab x nampak jelas ape yang kau pakai..
yang kau pegi pakai baju camtu apsal?
sebab kau memang nak tayang kan3?
so, salah siapa? kalau bukan salah aku salah kau, kau pegi la marah tauke kain..
tanya dia kenapa jual baju nipis2..

%#&^@$!



3 comment(s):

Shiety Myra Chubbyra ;P said...

jagalah pandangan Mu..
tuhan swuh tunduk ..
bkn perhati.. ok!!
sama2 berubah..
selamt beramal!!

Engku Sofea said...

hahahham sengal. adake salah tukang jual kain. :D hahaa

.A:F:I:R:U:D:D:I:N. said...

haha.. jgn salah faham myra.. kan dah bagitau, I AM RABUN, tak nampak pun dia, tiba2 je dia datang depan, budak tu je salah faham..

sofea, a'aa, salah dia sebab jual kain camtu =P